Saya Ada Bakat Terpendam..hehe


Blogger card :

Mungkin bakat saya banyak , tapi , saya tak mengasahnya dengan lagi mendalam kott . Ada seberapa yang saya dapat kenal pasti iaitu , MENGEDIT GAMBAR . Saya rasa itu bakat saya sbb kawan saya tak pandai edit gambar , dia yang suruh saya edit gambar , mungkin itu bakat saya kan ? :)
Contoh gambar yang saya edit :


yang ini header yang saya edit , ingatkan nak guna kat [DREAM HIGH] tapi , segan . haha



kat atas ni , semua header .
maybe boleh buat welcome note ? 

just word in pics
yg header ni , dulu ash dah pakai kat blog Dream High ash .


yang ini Assalamualaikum word . dia tulisan dalm gambar . eer , paham ? XD

uwarg , banyaknyer -____- sebenarnya lagi banyak , tapi , segan nak masukkan :P
nak buat freebies ? haha , takut bukan citarasa korang pulak -___-
ash pandai edit yg simple-simple je .

Tapi , member n family kata, bakat ash lebih kepada bidang komputer or IT
Ash lebih suka duduk lama-lama kat depan komputer dan belajar sesuatu kat komputer :)
kalau pasal HACKER , ash pandai sikit ^_^v 

Ash pandai edit blog dan main dengan HTML . erk , kadang-kadang je :D
ini contoh blog yg ash editt . blog adik ashh ^____^v tekan kat gambar tu kalau nak ke blog adik ash . 
okey tak ash edit ? hehe . #adik ash masih baru dlm dunia blog, so , kadang2 ash yg control dia  punya blog -__-


Bernyanyi ? OH MY ! ash tak reti nak beryanyi -___- sengau bhaii suara kita , haha .
Berlakon ? lagi lahh -.-' haha
SPY ? haha , kadang-kadang ash SPY yang terbaik :P sbb dulu member fb ada cakap yang ash nie spy yg terbaik sbb segala benda ash tahu pasal dia . haha . dia terSPY dia okeyhh ^_^v . itu , hal lama , bak kata SEPAH , barang yang lama jangan dikenang :D

okey lah kak mas , itu je lah , rasa macam dah panjang lebar je entry kali nie , huhu T____T
sekian ~

************************

jom daftar + join GENG fiQ'Ra------>> GENG fiQ'Ra◕‿◕
GENG fiQ'Ra ni untuk ape..??------->>STARTING◕‿◕
blogger card awak di sini------->>klik sini◕‿◕
senarai GENG dalam (aktiviti 1)--------->>intro GENG◕‿◕
senarai GENG dalam (aktiviti 2)------>>jangan pandang kamera◕‿◕
senarai GENG dalam (aktiviti 3)------->>Jom Reka TAGLINE◕‿◕
senarai GENG dalam (aktiviti 4)-------->>Bakat Terpendam◕‿◕


8 comments:

Myra Azraff said...

edit pic tu ade yg guna xiu2 meitu kan?ohsem.sampai skarang x dpt download lagi.:(

SITI SORFIENA SYASHA said...

@myra azraff a'ah , kalau itu -____- chine punya , memang lah susah sikit nak download :D

Kamil Kahar said...

amboi2...bukak2 je blog ni ade gmbr matluthfi kt sidebar...hehehe...

iLiAiSyAhkaDir said...

Nice editting yaw

Anonymous said...

ash, kamo pandai edit2 ye? kreatif betol.. @_@



jom ke blog syieda =.= http://lovestory313.blogspot.com/2011/12/saya-ada-bakat-terpendamhehe.html

DiDiE eLa said...

nice edit

http://nshuhailahz.blogspot.com/2011/12/saya-ada-bakat-terpendamhehe.html

Afiq Angah said...

leh belajar nt...hehehe

fiQRa said...

wahhh...nice edit la syg.. akak suka sgt.. teruskan asah bakat yg ada sekarang ni eh..jgn sia siakan ;)