21 March 2013 :)

Assalamualaikum and 안녕하세요 (annyeonghaseyo)

Hari ni aku nak share sikit gambar aku dengan kawan-kawan aku . Dah lama tak berjumpa dengan mereka ni . Tahap kerinduan aku kepada mereka, hanya Allah yang tahu betapa rindunya aku pada sahabat aku ni :)

Tak nak cakap panjang-panjang , lagi pun aku dah sambung belajar kat Kolej Teknologi Unifield , Melaka . Sambung belajar tu bukan lah bermaksud aku ambil diploma , tapi aku hanya ambil sijil asas je like Business Communication in English , Office Management , Computer Application and Computer Maintainance . Hah , banyakkan ? Padanlah pun yurannya mahal -_-"

Oke , gambar semalam tak banyak , tapi ini je la yang ada :) Jadi la ye :) 
Kepada STALKER , mohon sangat-sangat jangan curi gambar kami tau . Aku tahu banyak stalker kat luat sana -__- Hah , tengok tu , dia tengah baca blog ni ;3 haha #terkena.









Oke . Itu sahaja untuk hari ini :) Ada masa , kita berjumpa lagi :) Assalamualaikum and 안녕하세요 (annyeonghaseyo)

2 comments:

Anonymous said...

This paragraph will help the internet people for setting up new website or even a
blog from start to end.

Feel free to visit my site commercial properties to let & development KwaZulu Natal

Anonymous said...

I would like to thank you for the efforts you've put in writing this website. I'm hoping to see the same high-grade content by you later on as well.
In fact, your creative writing abilities
has inspired me to get my own, personal blog now ;)

Feel free to surf to my web-site :: boardroom tables South Africa