#ilovepixajoy : Thanks for lovely photobook Pixajoy!


Assalamualaikum and hi guys! Look! What I got! :D The photobook that I bought was 6x6 inchi and the paper is Art Card 500gsm with Protective Lamination (Same with Cover lamination) . 48 pages and the price ?  RM69 I think. But but but ! I buy my photobook when they make a discount. I make this photobook for my youngest sister's birthday present. Soo pinky. LOL. I hope she will like it. Thanks to Pixajoy for make my day. Thanks a lot Pixajoy. #ilovepixajoy

Design & Photograph by me : (@oppiependragon)
My Blog : http://ash-tsukidate.blogspot.my

Oh! Just in case you are wondering, Pixajoy 70, 000 sq. ft plant is located the warm & homy town of Sungai Petani in the state of Kedah Darul Aman, Malaysia; which incidentally is actually a peaceful state to live in (aman in malay means peaceful). 

Macam dah terlebih promote. Hahahaha


Panjangya caption gambar. Hahaha, Kalau Opi dah excited, memang panjang la caption tu Opi taruk :) Terlebih excited sampai promote Pixajoy kaw-kaw . Lol. Okay, Opi tak nak cakap panjang2, sebab Opi dah bebel semuanya kat atas tadi.  Sekarang opi nak share sedikit gambar photobook yang opi design sendiri dan shoot sendiri gambar tu, ada mama opi yang shoot, ayah opi :) Opi kumpulkan jadi photobook. Simple but menarik mungkin ^_^

Kucing dah terjaga! Oh my, dia dah sedar yang Opi gunakan dia as props. Hahahaha. Thanks ya kucing :D

Yang ini pula muka depan photobook, simple je :)

Design belakang photobook.

Kucing pun sayang tau dengan photobook from Pixajoy ni :) Thanks meoww


Dah, itu je Opi dapat kongsi kan serba sedikit mengenai photobook yang Opi buatkan untuk adik Opi ni ^^  Sebarang pertanyaan mengenai photobook atau design, boleh email kepada Opi kalau ada apa apa nak tanya :) 

Thanks sebab sudi luangkan sedikit masa untuk baca entry Opi ni :)


No comments: