Giveaway Akhir Tahun 2015 by Beautiful Of Iman

klik banner for join. tarikh tutup 12 disember 2015 jam 12pm

Blog Beautiful of Iman
Dunia Dakwah Islam
http://beautifulofiman.blogspot.my/
0415 Jalan Dakwah
Manisnya Iman
Kelembutan diHatiku

SorfienaSuzainye Photography
No 31 Bahagian Fotografi
Jalan Kamera dan Lens 7/95A
Bandar Warna Warni
0123 Senyum Selalu                                                              11 Disember 2015

Tuan/ Puan;

Perkara: Memohon Kebenaran untuk join Giveway Akhir Tahun 2015 by Beautiful of Iman

Dengan segala hormatnya, merujuk perkara di atas.

2. Saya Siti Sorfiena Syasha ingin memohon kebenaran untuk melibatkan diri di dalam giveaway akhir tahun pada hari ini sehingga esok,

3. Hal demikian kerana saya ingin memenangi tudung Bawal Crepe Bidang 60. Di mana ianya memang dah lama saya ingin membelinya dan memakainya, tetapi tidak kesampaian disebabkan faktor kewangan yang melanda.

4. Saya berharap, jika saya memenangi tudung bawal crepe bidang 60 tersebut, saya akan membaiki diri saya ke arah yang lebih baik. InshaAllah, Semoga Allah permudahkan urusan saya. Niat di hati memang sudah ada.

5. Saya berharap agar pihak tuan/puan dapat memahami situasi saya sekarang. Kerjasama daripada pihak tuan/puan saya dahului dengan ucapan terima kasih.

Terima kasih.

Yang benar,

Sorfiena
(SITI SORFIENA SYASHA)
Ketua Editor
Bahagian Fotografi
http://ash-tsukidate.blogspot.my/

1 comment:

Nurul liyana syafiqah said...

Assalamualaikum, iman singgah sini, terima kasih banyak2 sbb join GA iman.. Allah tau niat kita .. smoga berjaya ..insya Allah...salam ukhuwah ^-^